Ljudska želja da jasno vidimo na daljinu stara je koliko i samo čovječanstvo. Ljudi su također bili opčinjeni zvijezdama i planetama što je uzrokovalo razvoj matematike i geometrije još u antičko doba. U rano moderno doba antička načela matematike i geometrije primjenila su se na sistem leća koji su korišteni u prvim teleskopima. Najznačajnije prve jednostavne sisteme leća izgradili su talijanski astronom Galileo Galilei i njegov austrijski kolega Johannes Kepler. Danas se binokularna optika još uvijek temelji na Keplerovom izumu iz 1611. godine. Ovaj instrument zapravo je ispunio ljudsku želju jasnog vida na daljinu.

 

 

, ̌

Priča o austrijskoj poduzetničkoj povijesti započela je i 1895. godine kada je Daniel Swarovski osnovao obiteljsku tvrtku u pokrajini Tirol nakon što je izumio prvi svjetski električni stroj za mljevenje kamenja od kojeg se izrađivao nakit. Od tada je ime Swarovski postalo sinonim za cijeli svijet i to za najjasnije kristale, precizno brušenje i rezanje te inovativni dizajn. Prvotno se poduzeće nastavilo granati u dodatne poslovne djelatnosti. Jedno od njih je SWAROVSKI OPTIK.

Godine 1935. Wilhelm Swarovski, sin prvobitnog osnivača, imao je 17 godina. Bio je veliki ljubitelj astronomije kojom se bavio u slobodno vrijeme, a njegova velika strast “biti bliže zvijezdama” kako je to sam opisao, probudila je ambiciju za izgradnju vlastitog poboljšanog dvogleda. Koristeći postojeći proizvodni pogon svog oca u kojem se nalazila specijalizirana proizvodnja stakla i tehnologija za završnu obradu nakita od kamenja, Wilhelm je uspio razviti novi postupak izrade prizme i brušenja koji je primijenio u konstrukciji svog prvog dvogleda 6×30.

Wilhelm je 1949. godine osnovao SWAROVSKI OPTIK u Absamu u Tirolu i tako položio kamen temeljac za tvrtku sa svjetskom reputacijom. Specijalizirala se za razvoj i proizvodnju optičkih ciljnika dugog dometa najveće preciznosti. Prvi serijski proizvod njegove tvrtke, Habicht 7×42, još uvijek je industrijski standard kod optičkih ciljnika za lov i dalje ga proizvodi SWAROVSKI OPTIK prema tradiciji svog osnivača.

̌ đ ̌

Nakon legendarnog Habichta 1959. godine SWAROVSKI OPTIK je proizveo svoj prvi optički ciljnik za puške. Nadalje, prvi osmatrač proizveli su 1967. godine, a 1971. godine prvi svjetski gumirani dvogled. Godine 1976. još jedna svjetska premijera predstavljala je lansiranje ciljnika opremljenog vlastitim amortizerom za sprečavanje ozljeda oka. 1994. godine SWAROVSKI OPTIK uveo je prvi teleskop. 1999. godine daljinski sa SWAROVSKI OPTIK EL-om prvi je na svijetu objavio Field i Stream Magazine za Best of the Best Award čime je postao razvojem desetljeća. Od 2007. godine, ciljnik Z6 sa prvim zumiranjem od 6x dobio je međunarodno priznanje među svjetskim udrugama za lov. Sve u svemu, preko 30 nacionalnih i međunarodnih nagrada odaju počast inovativnoj snazi tvrtke, vrhunskoj preciznosti i beskompromisnoj kvaliteti te eleganciji i inovativnom dizajnu koji ulaze u brand SWAROVSKI OPTIK.

́ ̌ ́

Danas tvrtke Swarovski grupacije opskrbljuju svijet poliranim draguljarskim kamenjem i kristalnim proizvodima, alatima za brušenje i rezanje, kao i sportskom optikom. Čak i ako se na prvi pogled proizvodni asortiman čini prilično raznolik, sve tvrtke u grupi dijele važnu objedinjujuću vezu, a to je ogroman proizvodni i inženjerski značaj koji je proizašao iz potrage obitelji Swarovski za sve većom preciznošću. Tvrtkom upravlja peta generacija obitelji čiji je fokus održivi poslovni razvoj. Uspjeh tvrtke temelji se na inovativnoj snazi, kvaliteti i unutarnjoj vrijednosti proizvoda te na njihovom funkcionalnom i estetskom dizajnu. Promet prošle godine iznosio je 156,3 milijuna eura, a godinu ranije, 2017.godine iznosio je 146 milijuna eura. Tvrtka ima oko 960 zaposlenih.

Kako bi kontinuirano osigurali visoku razinu kvalitete, svaki proizvod i svaka faza proizvodnje podvrgnuti su sveobuhvatnim i ručnim kontrolama kvalitete. Sustav upravljanja kvalitetom certificiran je prema ISO 9001/2000 od 1999. Sustav upravljanja okolišem certificiran je prema ISO 14001 od 2000. godine.

 

 

 

̌

Swarovski optički ciljnik serije Z8i dostupan je u sljedećim modelima:

. – .

Bez obzira preferirate li lov sa čeke, pogonski lov, lov šuljanjem ili lov na planini, Swarovski optički ciljnik Z8i1.7-13.3×42 P prilagođen je za sve vrste lova. Njegovo izvanredno vidno polje nudi pregled koji vam je potreban za lov u pokretu, a njegova mala kilaža od samo 620 g i moćne performance apsolutan su benefit tijekom lova na planini.

Z8i 2-16×50 P sofisticiran je višenamjenski optički ciljnik za pogonski lov, lov sa čeke i lov šuljanjem koji impresionira sa svojim 21 m vidnim poljem (na 100m) i detaljima pri povećanju do 16x. Pored toga, njegova visoka svjetlosna propusnost znači da je najbolje opremljen za upotrebu u uvjetima slabijeg svjetla.

. –

Optički ciljnik koji omogućuje vidljivost ključnih detalja u uvijetima slabijeg svjetla i sumraka. Ovaj optički ciljnik ima odličnu optiku koja pruža oštre obrise slike čak i u zahtjevnim situacijama. Visoko povećanje i vidljivost detalja omogućuju impresivnu preciznost prilikom uočavanja objekta na velikim udaljenostima.

. – ̌

Čak i pri 28x povećanju optički ciljnik Z8i 3.5-28×50 P impresionira svojim izvanrednim prikazom detalja. Upravo je zato pouzdan i za veće udaljenosti. Teži samo 665 g što ga čini idealnim pratiteljem za fizički zahtjevan lov.

̌

Swarovski optički ciljnik serije DS dostupan je u sljedećem modelu:

– ̌

Ono što morate paziti prilikom lova jest točno naciljati i precizno pogoditi metu. Zaslon visoke rezolucije u kombinaciji sa pametnom tehnologijom modela dS 5-25×52 P omogućuje vam uspješan pogodak. dS 5-25×52 P projicira sve relevantne detalje u vidnom polju u stvarnom vremenu bez ometanja i automatski prikazuje ispravnu točku ciljanja. To uključuje uzimanje u obzir svih ključnih čimbenika, poput udaljenosti, tlaka zraka, temperature i kuta. Ručno prilagođavanje nije potrebno.

: ̌ ̌

Sa dS-om, SWAROVSKI OPTIK je razvio ’’pametan’’ optički ciljnik koji osigurava lovcu vrhunsku high-tech podršku. Takav optički ciljnik kombinira optičku kvalitetu konvencionalnih optičkih ciljnika sa ključnom prednošću digitalne tehnologije stvarajući impresivnu cjelinu. . . ̌ ̌ . ̌ ̌ ̌ .